wtorek, 17 maja 2011

Zdjęcioszki xD

cześć Kochane Mudżynki.

tu robimy najazd zdjęć - naszych zdjęć prawdziwych, później zrobię z niego ciekawy post o nas wszystkich:

przykład:
[link-zdjęcie zalinkowane] 
Mam na imię Anna i mam 80 lat, lubię sport i bla bla bla. Moi przyjaciele..Zainteresowania..

Ja pierwsza dodam zdjęcie <wstydliwy>
_____

Tu kilka moich zdjęć:
[kliknij aby powiększyć]



Wiem, już umarliście :D

Mam na imię Kasia, mam 13 lat i jestem z okolic Poznania :D. Interesuję się modą, muzyką. Moją przyjaciółką z reala jest Alicja [doll8doll], oraz najlepszymi kumpelami Natalia [natimyszka] i Iza [suzi115]. Na stardoll najbardziej luuubię:  Dziuliet,DajCukierka (mudżynek ♥)martyna252 (mudżynek ♥), Ginny221, dorotka7550, SatinRihanna997, mary_174,  Pucka_Love1996 .. :D Słucham rapu i reggae, dokładniej GrubSon, Jamal, StarGuardMuffin, O.S.T.R, Peja, Ten Typ Mes, Kaczor, HiFi Banda, Pezet, PIH, Ice Man, Czesław Śpiewa, Vava Muffin, Chada ♥ 
 Dużo tego, wiem :D



TERAZ WY :3 

6 komentarzy:

  1. Mudżyńskie ryje, hahahahaha jaka zakładka. XD
    Ładna jesteś ♥.
    Słuchasz fajnej muzyki:3

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahaha, fajna nie?
    nie jestem ładna, ale nie narzekam xD
    dzięki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, jejku. Jakie ładne fotogaphie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem z okolic Poznania! :D
    Śliczna jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jesteś ;)
    Ja tez cb lubię ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! W porównaniu do mnie jestes ideałem :)

    OdpowiedzUsuń