czwartek, 19 maja 2011

Jakieś tam ubrania :>



Chciałabym pokazać Wam parę ładnych ubranek, które mogą Wam się na prawdę spodobać.

Moje poszukiwania zaczęły się od sklepu House, w którym nie ma nic dla Mudżynów ;c
Jednak wyszperałam taką ładną bluzeczkę z tróskafkom xd

T-shirt damski :
CENA : 35,90 zł


Szorty damskie
CENA : 62,90 zł


Szorty damskie
CENA : 71,91 zł


Piękne okulary damskie
CENA : 35,90 zł


Udając się dalej pomyślałam o CROPP'ie .

T-shirt damski
CENA : 19,90 zł


Naszyjnik
CENA : 22,90 zł


Kolejny sklep, który wybrałam to Reserved.

Koszula damska
(mam ją i polecam, rozpięta wygląda bardzo modnie xd)
CENA : 99,99 zł


Sukienka (dla odważnych)
CENA : 99,99 zł


Spodenki damskie
CENA : 79,99 zł


Sukienka
CENA : 79,99 zł


Te ubrania nie są jakieś cudowne. Ale podobają mi się. Mają "to coś". Ja się tak nie ubieram, ale Wam mogą się spodobać. Jedyne co bym włożyła z tych ubranek (XD) to ta bluzka z truskawką i z sowami. No i ta koszula co ją mam :D No i ewentualnie któreś ze spodenek :p

5 komentarzy:

  1. Czemu dla odważnych?;p Normalna sukienka tylko troche dziwnie wzory ma xD
    Ostatnia sukienka ładna.. naszyjnik, szorty. Ogólnie wszystko ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się nie odważyła takiej założyć. Za dużo ma wzorów i w ogóle ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka z Croppa jest świetna :) szkoda, że jej nie zauważyłam wcześniej .

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki z Reserved - w sobotę idę na miasto, muszę je wylukać:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szorty i pierwsza sukienka - megamegaboskie ♥.
    No i okulary :3.

    OdpowiedzUsuń