sobota, 7 maja 2011

DajCukierka - mudżomorfoza

Masz ciemną karnację, więc dla Ciebie mudżomorfoza. :3


Przed: Piękny, delikatny makijaż oka. Podoba mi się ten kolor szminki. Te włosy są mudży-świetne :3


Po: Może i się pochwalę, ale kocham ten makijaż, który wykonałam jest murzynoboskoświetny :3 I like it :D Fryzura przypomina mi stu procentowego Mudżyna :3 Mniam, smaczne.



Przed: Weri słit murzin, ughhh lof. Fajnie, podoba mi się, dopasowane wszystko, grejt :3


Po: Jam wykonałam czarniutką versję, czarniutką - taką jak my :3 nie podoba mi się :< ale dobra, niech będzie :D

xoliwka :3

6 komentarzy:

  1. Makijaż po jest świetny. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny makijaż <3 no i szeksi fryzurka ^^

    lubię to!

    ps: ja też jestem mudżin! po raz pierwszy zdecydowałam się na ten odcień skóry ;p wg. mnie wyglądam teraz trochę dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. B.E.A.T.K.A jesteś śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż mudżynie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Łojapierźziu ale afro *_*

    Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń