środa, 11 maja 2011

Ktokolwiek, kto chcę metamorfozę, lub pragnie być zapisany w zakładce MUDŻYNI piszę w komentarzach pod tym postem! W komentarzach pod (nie)zwykłymi postami nie wyrabiam się, żeby zapisać Was w kolejce. Także jeśli bardzo chcesz, pisz tutaj, masz większe szanse by otrzymać mudżomorfozę lub być oficjalnie Mudzinem. Możecie także pisać w KG :
mojej [xoliwka]
Martyny [martyna252]
Mileny [DajCukierka]

Nie czekaj, dołącz już teraz do nas i sprawdź jak wyglądałbyś, gdybyśmy to my - założycieli Mudżynów, prowadziły twoje Mudżyńskie konto.


8 komentarzy:

  1. Aim chcieć być mudżyn . Ajm SatinRihanna997 ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, okey :D Chciałabym być w zakładce mudżyni, oraz poproszę o metamorfozę :D
    Mwamp

    OdpowiedzUsuń
  3. oł, już jestem :) fenk ju

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhhmm... ja już na szczęście się zapisałam do mudżomorfozy :) ale upominam się po raz kolejny, o dodanie mnie do zakładki mudżinki, jeżeli można :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też chcę ;>.
    Izabelinka

    OdpowiedzUsuń
  6. poproszę mudżomorfozę, paulincia68.

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę o metkę :D

    doll8doll

    OdpowiedzUsuń
  8. chce do zakładki mudżyny i metkę ;)

    OdpowiedzUsuń