wtorek, 3 maja 2011

Dobry Mudżyn nie jest zły- poradnik część 1.

Każdy chce być Mudżynkiem, ale niektórzy robią to nieumiejętnie. Co powiecie na mały poradnik pt. "Jak być pięknym Mudzinem na Stardoll"? Za chwilę udzielę kilka rad, jak być HOT, czyli jak się malować. W drugiej części pokaże kilka stylizacji Mudżyńskich oraz udzielę rad, jak dobierać odpowiednio kolory stroju.
  • O, ilu obywateli z Afryki! Taki nick nie jest dobry, o nie. Może coś bardziej kreatywnego? Przecież my wiemy, że Mudżynki są HOOT, nie musimy tego udowadniać. Wybierzmy coś innego, nie zyskamy sławy będąc "Mudżynem za frika", haha.












  • Makijaż powinien być atutem, więc tutaj kilka rad, jak dobierać kolory i dodatki.

    Wybieramy tylko drugą propozycję. Pierwsza wygląda fatalnie.

    Wybieramy kolor włosów pasujący do karnacji, jasnym kolorom mówimy stanowcze NIE.


    A tutaj odmiana "słitaśny Mudżynek". Aż dech zapiera, prawda? Idealny przykład na to, jak NIE wyglądać dobrze. Nie malujemy się takimi kolorami, nie należy także malować oka aż do brwi. Zrezygnujmy również z jasnych szminek i błyszczyka. Chyba, że są one dobrze zastosowane- wtedy owszem. Różowe dodatki podsycają ogień, który tu się wytworzył. Biżuteria jest w porządku, ale nakładajmy ją z umiarem.




    A oto moja propozycja, jak dobrze wyglądać. Tak, to jest to. Jak wam się podobają kolczyki? Do pomalowania oka użyłam kilka cieni- niebieski, fioletowy, pomarańczowy i morski. Nieziemskie połączenie! :o Na poliki trochę różu, a usta dwie szminki- różowa i czerwona. Jest to szybki makijaż, baardzo szybki, więc są niedoskonałości.


    Dziękuję za przeczytanie, mam nadzieję, że się podobało. Wkrótce druga część- ubraniowa. Zostawcie pod postem komentarz, jestem ciekawa, jak mi poszło- w końcu to mój debiut.

14 komentarzy:

  1. Mi bardzo się podoba. Czekam na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do "jak wyglądać", niezdecydowałabym się na ten czerwony kolor szminki, moim zdaniem jest za bardzo żarliwy z kolorem karnacji. poza tym ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oridżinal kolczyki! mrrr.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nioch nioch! nawet gabriella dziewięć jest w obserwatorach! sukces :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło japierździu. Gabriella dziewięć. :O Nie tylko sukces - WIELKI SUKCES! :O

    Ale ten Ró$hH0fFy jest ładny! XD
    A tak to wyszło fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jea, cieszę się, że Gabisia9 przyjęła moją prośbę i się zapisała. :D

    Uf, dobrze, że fajnie... ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. a jam dałam linka na bloga w mojej presentacion :D może nasze grono mudżinów powiększy się jeszcze bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jea, dzięki Beatka! :> Fajnie, jakby Mudzinów przybyło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słitaśny ten słit mudżyn! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. No dokładnie C: Więcej murzynów!

    OdpowiedzUsuń
  11. $FIIT Mudżyn nie jest zły xd
    Kolczyki wery ordżinal alee.. nie podobajo mie sie O.o
    Makijaż yeah. Fajnoo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski mudżyn :DD Ja kiedyż też nim byłam.. ahh!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tesz... normalnie moje drugie imie to MAKUMBA mwahahaha xd

    OdpowiedzUsuń
  14. jea, pod moim postem tyle komci! :3

    OdpowiedzUsuń