poniedziałek, 23 maja 2011

Hej, Haj, Heloł.

Za godzinę idę na mój pierwszy trening siatkówki.. Taki jeden gostek mnie namawia i co tydzień przyłazi do szkoły żeby mnie namówić. :/
W każdym razie o 17 wychodzę i chcę żebyście mi życzyli połamania nóg. Ale na serio, chcę połamać te cholerne nogi. Bo nie lubię siatkówki pomimo, że jestem całkiem dobra - wolę kosza! (♥)
PA :*

EDIT : MA-SA-KRA! Ten "facio" chce mnie wziąć na zawody!! I to po pierwszym treningu -.-' Zabiję się. Pomożecie? :D Możecie dźgać mnie ołówkiem dopóki nie zrobicie we mnie dziury. XD Jak ja nieeee chcęęęę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :c

4 komentarze:

  1. Powodzenia, ale nie pozabijaj się :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. SIATKÓWKA<3!
    Nie lubisz siatkówki-łosz ty:c
    Ja ją trenuję od około 4-5 lat, od 4 albo 5 klasy-nie pamiętam. ;d
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę kosza niż siatkę też ale siatka też Grr :3
    shahshahsha, już zawody?
    jakiś dziwny ten pan XD

    OdpowiedzUsuń