niedziela, 1 maja 2011

Heloł :* KONKURS :o

Heloł Mudżyniaski :3

Mamy już 19 obserwatorów!
To dla nas sukces! Nie musimy już używać facepalm'a:

Ale nadal możemy reklamować bloga, kto zaprosi najwięcej obserwatorów i osoby te potwierdzą, że to ta dana osoba go zaprosiła, np:
"xoliwka mi kazała się zapisać do obs. xD"
"Milena prosiła mnie o zapisanie się do obs :D"
"martyna252 mnie zaprosiła do obs. tego bloga :3"
POD TYM TEMATEM.
I osoba która zaprosi jak najwięcej osób, będzie pisać z nami bloga przez Tydzień :3

żegnam Was, i:


21 komentarzy:

  1. Ej nie ogarniam, bo tak czy tak ja, Ty i Martyna piszemy na stałe na blogu, więc po co od razu 'konkurs kto więcej osób zaprosi'? o,O
    Bo nie rozumiem. O,O
    Może zrobić tak, że kto zaprosi więcej osób ten wygrywa, a nagrodą jest to, że dwie przegrane osoby składają się na jakiś 'prezent' w formie na przykład stardolarów. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. No dooobra, zaproszę nowych Mudżynów. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Milena, sens w tym że nie chodzi o to że mamy zapraszać osoby by z nami pisali tylko do obserwatorów -.-
    ta jasne bo przegrani się złożą. prędzej my bd musiały kupić.
    a to jest sprawiedliwe bo na tydzień bd ktoś pisał tylko tydzień, potem wygasa. Ktoś bd mógł sobie popisać - my zdobędziemy nowych obs.

    OdpowiedzUsuń
  4. hiehie, Oliwka- sprytnie. ;> Noooo, ale ja będę miłym Mudżynkiem i zaproszę na waszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elcias mnie zaprosiła :3

    OdpowiedzUsuń
  6. No bo.. no bo to elcias mnie zmusiła, zUy Elek mi kazał D: xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Elcias mnie zaprosiła ;D
    Mudżyny - łączmy się! xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, oh, oh! 25 obs.! SZOK.
    A ja będę jednak pisaaać :D
    Yeeaah. Neta mam ;3

    Dobra, dobra. Wiadomo, że elcias wygra. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaaaaa! Rozumiem. Bo dałaś przykład:
    "xoliwka mi kazała się zapisać do obs. xD"
    "Milena prosiła mnie o zapisanie się do obs :D"
    "martyna252 mnie zaprosiła do obs. tego bloga :3"
    I myślałam że to my zapraszamy osoby, a nie obserwatorzy! XD
    Ale tak czy tak Elcias pewnie wygra :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego, bo Elcias jest kochanym Mudżynkiem i dołączy do naszego grona na tydzień ;D ! Mhmm, ja jestem sprytna i gdyby nie konkurs, nasz blog nie miałby tylu mudżynów dookoła :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Elcias...mnie zaprosiła ;)
    julia-loveee

    OdpowiedzUsuń
  12. zaprosiła mnie Elcias ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaprosiła mnie Elcias.

    malutkamisia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Elcias, że nam tyle dajesz :3

    OdpowiedzUsuń
  15. ej, a podziękowanie dla mnie za ten iście piękny pomysł :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, ah, eh ! Jakże mogłyśy zapomnieć o Tobie kochana Kasiu ! Kłaniamy się ku Twoim stopom ! XD

    OdpowiedzUsuń