czwartek, 12 maja 2011

Elcias - mudżomorfoza

Masz mudżyńską karnację, więc oto mudżomorfoza dla Ciebie c;

Przed: Najpierw zacznę od części twarzy, są poprawne. Może to moja wyobraźnia, ale wydaje mi się, że brwi mają inny kolor od włosów o.o. Nie wybrałabym takiego koloru włosów, tylko ciemniejsze do tej karnacji, oraz brązową szminkę. Makijaż delikatny, ale jest w porządku. Puder trochę nierówno nałożony.

Po: Wybrałam zły kolor pudru, ale no cóż - nic na to nie poradzę. Cóż, w ostatniej mudżomorfozie Mileny zachwycałam się makijażem oka, który wykonałam, ten wyszedł mi nawet nieźle <skromny> xD. I fryzura, którą lubię dopełnia całość.

Przed: Cóż, nie przypadło mi do gustu. Pasuje do makijażu i wgl, ale jakoś nieciekawie komponuje się tu ta śliska kurtka, która się jakoś dziwacznie błyszczy/świeci. Nic więcej nie mam do powiedzenia.

Po: Coś takiego stworzyłam, jest skromnie, ale mnie się podoba. Ubóstwiam te buty, są świetne! No i to chyba tyle c: .

xoxo xoliwka

6 komentarzy:

  1. Jejku jejku! Makijaż po jest przepiękny!!! <3 Zakochałam się XD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaah, jest bardzo przystojny! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż! w prost rewelacyjny, perfekcyjny i w moich ulubionych kolorkach ;) strój również przypadł mi do gustu ;) z niecierpliwością czekam na moją mudżomorfozę

    OdpowiedzUsuń
  4. yyy... kto usuwa komentarze? o,o

    =,=

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie wiem... wszystkie komentarze z sprzed paru notek (tylko moje), po prostu zniknęły. No bo wiesz... jeżeli ktoś je usuwa i komuś przeszkadzają, to wystarczyło powiedzieć. Wcale nie muszę komentować WSZYSTKICH notek.

    OdpowiedzUsuń