niedziela, 8 maja 2011

Mudżomorfoza noela26

Twarz przed:

Masz zarąbiste części twarzy. Na początku Nie wiedziałam co to za oczy, potem patrzę, to moje ulubione , tylko są nie do poznania. Dlaczego? Pomalowałaś je dziwnie, ale zarazem oryginalnie tuszem do rzęs. No cóż, lekko nierówno, bo twoje prawe oko ma dziwnie pomalowane, ale to pikuś:3. Bardzo ładny oraz staranny makijaż oka. Strasznie mi się podoba, lecz czegoś mi brakuje. Może jakiegoś pieprzyka, lub kolczyków? Ocena: 9/10
Twarz po:

Trochę zmieniłam ustawienie części twarzy. Matko, co ja zrobiłam? o,O Makijaż oczu jest dziwny. Najpierw pomalowałam trzema niebieskimi cieniami, potem dałam biały, który tak dziwnie rozłożyłam. o,O I to bardzo dziwnie. O,O Ale za to jest oryginalnie. :D Pod okiem niebieska kredka. Dalej już nic nie robiłam, co znaczy że pomalowałam tylko oczy. xd

Ubiór przed:

Bardzo mi się podoba, niebiesko, ładnie, nie mam nic innego do powiedzenia:D 10/10
Ubiór po:

Masz przecudną szafę, ale i tak nie umiałam nic z niej ułożyć. XD Coś tam wyszło. Jest trochę rockowo. Makijaż w ogóle nie pasuje do stroju, no ale cóż... Tak mi wyszło akurat:c. Może Ci się nie podobać, z resztą jakbym ja sama to oceniała, dałabym połowę oceny ze skali, czyli 5/10. Wybacz moją stylizację na Tobie. ;c. ;d
Ale ciuchy w szafie tak czy tak są zarąbiste:3.

Jak Ci się podoba mudżynomorfoza? Napisz komentarz i jak nie jesteś w obserwatorach, to dodaj się do nich:D.

7 komentarzy:

  1. Mogę się zgłosić do mudżynomorfozy? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, równo?! Byle jak malowałam. ;3 Metamorfoza mi się podoba, szczególnie strój.

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no... bardzo udana ta twoja mudżynomorfoza :) nie mogę się doczekać mojej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. eyyy... dodajcie mnie do zakładki mudżini :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem z siebie dumna- nawróciłam swoją kuzynkę na mudżyna, która była terroryzowane przez rasistkę.;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę mudżorfozę?
    zuza_11

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę mudżynometamorfozę. ;D

    OdpowiedzUsuń