sobota, 14 maja 2011

AAAAAA, ATAKUJĄ!

Chciałam wam opisać historię pewnych pokemonków, które mnie nie lubią i atakują. :3 One są takie słitaśne, ach. Jest ich 3, zacznijmy:3

1) DomaEmo (DomaImoł)
Ta dziewczynka zaczęła historię wysyłając mi zaproszenie i w niej treść (zaproszenie nie wiem czemu zaakceptowałam, więc screenu nie mam, ale pamiętam co tam napisała) "żal ty masz o 2 więcej sp bo ty masz 2985 a ja 2983 żal". Po pierwsze, żal, co nie? Mvhahahahaha XD. Potem ja napisałam jej coś w Księdze Gości. Mianowicie:

No cóż:D. Śmiać się czy płakać? Chciałam się z nią zaprzyjaźnić, ale nie. Następnie dostałam od niej dwie wiadomości.

Niezłe, nie? Historia jeszcze się nie kończy. PseudoImoł (tak ją nazywam) zaczęła najeżdżać na moją KG. Napisała wczoraj "mam więcej starpunktów od Ciebie" nie wiedząc, że wyjechałam. Nie ma to jak podniecać się tym, że ma się o kilka więcej starpunktów niż ktoś inny, co nie? XD Hahaha. Potem jeszcze pisała do mnie inne rzeczy. Ja tak osobiście gdy się z kimś kłócę, lub kogoś nie lubię na stardoll to staram się nie bluźnić. Te osoby mogą napisać do admina. Lecz nasze Imoł ciągle bluźni i pisze do admina, że ja coś tam zrobiłam hahaha. XD Macie screen:

Czytajcie od góry.
No więc ja nie wiem co ona chce powiedzieć. Jeżeli dostanę ostrzeżenie, czy coś, to ja też wyślę coś o niej:D.

Ocena jej pokemonowatości: 9/10

2) pati-lol
Typ słitaśnego pokemońcia. Nie wkurza tylko mnie, ale również Mwamp, moją kochaną Marysię♥. No ale wróćmy do tematy Patu$$ki. Na początku była to blondynka, teraz jest brunetką, czaicie?! :O Jej prezentacja, no cóż. Chwali się swymi osiągnięciami. Jeżeli chodzi o to całe zostanie NCG, scenerię oraz CG, to można wywnioskować, że została wyróżniona, bo wysyłała miliony transmitek oraz prosiła innych w KG. Raz chyba kiedyś nawet widziałam jak napisała u kogoś w KG< żeby na nią głosowali pff. Proszę bardzo:

Wkurzają mnie takie osoby, z resztą jak każdego. Jej historia zaczęła się, gdy napisała do Marychy w Księdze Gości "1/5", a potem zaczęła już coś pierdzielić. XD

Hahaha, Maryśka nieźle jej wygarnęła. XD Ta dziewczyna jest masakrycznie wkurzająca, musi się do kogoś przyczepić i strasznie lubi się kłócić. Ale jest STRASZNIE wkurzająca, słowo daję!
Ocena jej pokemonowatości: 10/10.

3) Hermiona-G. i jej popleczniczki
Ta niezwykle dziwna osoba dowaliła się do Mwamp (Hahaha, wszyscy się do niej dowalają a ja jej bronię i te osoby nie lubią również mnie XD) a ja jej broniłam. Uważa ona że jest niewinna, nic nie zrobiła, jest grzeczna i w ogóle mvhahahah.

Ale słitaśnie to prze3robiłam, co nie:3?
Jeżeli chodzi o jej służące. Podobno stało się tak, że ta cała Hermiona opisała mnie oraz Mwamp na jakimś blogu, do którego nie chce podać linku. Dlaczego? Przeczytałam, że podobno ten blog jest dla właścicielki oraz jej przyjaciół, a ona jest tylko redaktorką. Obserwatorki tego bloga (jest ich niewiele i są to jakieś same pokemonki) piszą do mnie i do Marysi w Księdze Gości jakieś rzeczy. Haha, żal mi ich (to ich język. XD). Mam sposób na te ich zaczepki:D.

Hermjona Grędrzer ma też inne popleczniczki. Te które wstawiłam oraz : patka.13 ; miss-pataga ; sweet_Miley_Ray ; pati-lol (nie wierzę. XD). Wiem, że będzie jeszcze więcej...-.-' Spoko, można się nie lubić, ale żeby nasyłać innych na jakąś osobę? Żałosne...
Ocena jej pokemonowatości: 100/10.

Co myślicie o tych osobach? Tępcie je ile możecie. Hyhyhyhyhyyy. XD

6 komentarzy:

  1. hahhahahah, o boże, hahaha, rozwalila mnie Twoja przeróbka jej prezentacji :D hahhah XD
    Hm, wspomniec trzeba że nr.2 i nr.3 to jedna i ta sama osoba XD Patce się nudzi o.O
    Dam takiego jeszcze linka, do notki, gdzie można się więcej dowiedzieć o pati-lol i jej super zajebiaszczych innych kontach :D
    feel-differently.blogspot.com/2011/05/pati-lol.html
    Milena, rządzisz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahhahaahahahhaha. Ta przeróba jest geeenialna. :D Jakie dziecko specjalnej troski. Niech się leczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mvahahaha..dobra przeróbka..; )
    Zazdroszczą Ci..(Idiotki.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, przeróba wymiattaa.! ;d
    Taki ubaw. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mwahahah ;p chyba ją głowa boli! xd

    OdpowiedzUsuń