wtorek, 24 maja 2011

mudżomorfoza B.E.A.T.K.A

Twarz przed:

Bardzo mi się podoba. Fajnie dobrane kolory, fajna szminka:D Bardzo oryginalny makijaż oka. Pomysł z dwoma warkoczami (których nie widać) był świetny. Ładna, skromna fryzurka. No i oczywiście kolor karnacji zarąbisty. XD Ocena: 10/10

Twarz po:

Raz przejechałam pudrem po policzkach i pomalowałam oczy na dwa odcienie niebieskiego i jeden odcień białego. Przepraszam, że tak nierówno je pomalowałam, ale przynajmniej oba (prawie) tak samo xd. Wybacz, myszka-.-' Ech, masakra, co ja Ci zrobiłam? ;/

Ubiór przed:

DZIEWCZYNO, AVE TY! *-* Pięknie, cudownie, fajnie, świetnie, szekszi, zajebiście, super, ekstra. *-* Nie mam nic więcej do powiedzenia, ocena to 10/10 :3

Ubiór po:


Ubiór zupełnie nie pasujący do makijażu. Zrobiłam Ci COŚ. To futro, które jest za płaszczem to niby takie takie coś na ramiona (chvj wie jak to się nazywa, może ktoś powie?). Gdy zobaczyłam ten płaszczyk powiedziałam: Alleluja*-*. Strasznie mi się podoba. Do tego piękne buty z Archive, które posiadam (fvck yea) i przepiękne rajstopy. UBÓSTWIAM, powtarzam UBÓSTWIAM twoją szafę :3


------------------------

Jak wam się podoba metamorfoza? Co waszym zdaniem jest najładniejsze, twarz przed/po czy ubiór przed/po? ;d

2 komentarze:

  1. Fsystko jest bjuti xd
    To czerwone wielkie. WOW. Wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te usta przed są szeeeksi :3.
    Midolka po też niczego sobie :3.

    OdpowiedzUsuń