środa, 4 maja 2011

Make-Up dla oryginalnego Mudżyna - cz. 1

No, no. Dam Wam Mudżyny parę oryginalnych makijaży, gdyż mi się nudziło. Właściwie nie ma tematu jaki mogłabym wprowadzić... :C
Dajcie jakieś, a najlepsze 2 wynagrodzę stardollarami oraz wprowadzę na bloga! :)


Makijaż Mudżynowski number 1 :
Przedstawiony w barwach ciepłych (żółty, pomarańczowy, ciemny róż, jasny róż). Na dole (jak widać) ciemny róż. Jasnego różu (kredka do oczu) użyłam na dół oka. Nałożyłam pomarańczowy na górę, a na to jasna żółta kredka do eyes. :D
Na usta czarna szminka i pieprzyk pod oko. Ahh, no właśnie. Zapomniałam go zdjąć..




Makijaż Mudżynowski number 2 :
Na wstępie chcę podkreślić, że usta pomalowane są w PhotoShopie! Makijaż... Nie planowałam TEGO co tu widnieje. Ale dodać dodałam. Tak dla świętego spokoju. A więc.. Najpierw zaczęłam od ciemnego niebieskiego cienia robiąc kreski w górę, następnie błękitnym poziomo malowałam. Później zaś kredką błękitną i e-linerem. I taki "O" efekt mi tu wyszedł. Niezbyt mi się podoba.. ;o




Makijaż Mudżynowski number 3 :
Czyż nie jest piękny? ;3 Co by o nim napisać? No, że jest kolorowy i fajny!
Żółty, seledynowy (?) i błękitny. Ust nie malowałam bo nie miałam odpowiedniej szminki. Policzki jak były tak są w nienaruszonym stanie. Po PrintScreen'ie i wklejeniu tego wszystkiego do Painta i zapisaniu, nie chciało mi się malować tych policzków. Bo ciągle o nich zapominałam XD


___
______________________________
* Skoro już TU jestem, pozwolę sobie zareklamować mojego bloga, którego prowadzę od
lutego 2010 roku! O,o SZOK, no nie? Nazwa jego brzmi :
gotka-czy-emo.blogspot.com
Nie
stety NIKT go nie komentuje i nie czyta! ;c A Mudżyn płacze po nocach! Jest on dla bardziej "czarnych" ludzi. W sensie, że nie Mudżynów, tylko Goth'ów, Emo. Eeee. Takich tam XD Myślę, że znajdziesz coś tam co Cię zaintryguje, wciągnie i że będziesz chciał czytać WIĘCEJ, WIĘCEJ i WIĘCEJ. Jak narkotyk ^^ Bardzo będę HAPPY jeśli wejdziesz i solidnie przeczytasz choć dwa/trzy tematy. ;3

Dobry artykuł? Tylko proszę szczerze bo lizania dupy (czyt. podlizywania się) nie znoszę! No i przypominam -
propozycje tematów!

8 komentarzy:

  1. no, no całkiem ładne i staranne, przyznam.

    co do propozycji tematów, to może jakiś mały konkurs na mużinską scenarie ? :D

    zaraz postaram się wykonać makijaż i prześlę linka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. CZEMU JA NIE UMIEM SIĘ TAK RÓWNO MALOWAĆ? :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie umiem się malować więcej niż 2 kolorami. ;c Ale makijaże baaaaardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG !! c' za świetne mudżynowskie makeupy !! I ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu wiedziałam, że makijaż robiła Martyna.
    Masz bardzo rozpoznawalnego Mudżyna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh YES!
    Dzię-kuje, kuje, kuje :D
    A to może przez te krzaczaste brwi? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem.
    Widzę i mówię Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaleee fajnie, ten 3. taki słitaśny jest. :D

    OdpowiedzUsuń