środa, 4 maja 2011

Apelejszyn.

W 50 % zgadzam się z Elcias, że mamy mało obserwatorów i w 50 %, że nie ;D
Mieliśmy 12, trochę rozreklamowałyśmy, doszło 8 - było 20 C:
Elcias w ramach konkursu zaprosiła osoby do klubu i jakoś poszło. 
Więc dla naszego bloga to i tak sukces. :D

_________________________________

Proszę wszystkich Mudżinków [obserwatorzy bloga] jeśli chcą by nasz blog był bardziej rozpoznawalny, by dodali do swojej stardollowej prezentacji link do naszego bloga. Ja, Milena, Martyna, Ela będziemy wdzięczne Wam, Bracia i Siostry! :3


____________________________________

Ktoś jeszcze do metamorfozy? :3

11 komentarzy:

  1. Mało, mało Mudżinów! Musi być więcej, hyhy. :>
    Ja dodałam linka, bierzcie przykład Mudzinki. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, no i Siema Heniu... a straszny on trochę :o

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tak mało, trochę się nazbierało już.

    OdpowiedzUsuń
  4. No taaa, ale i tak 36 to mało. :D Ale cieszmy się z tych 36! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Siema Heniu !!! Chętnie wkleję link do prezentacji =D Żeby było więcej mudżynów !!

    OdpowiedzUsuń
  6. HAHAHAHA, jakie z niego ciacho. HAHHAHAHA.
    Dla Pedo Dresa już za stary trochę.. XD
    Ja link wklejony MAM! :D
    Eee. Ja tu widzę 37 obs. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. jeach! coraz więcej... lecz i tak troszku mało :' (

    co z tą akcją- zbieranie kasy na reklamę? :D bo chciałam trochę przeznaczyć sd, bo właśnie doładowałam sobie ss :D

    OdpowiedzUsuń