wtorek, 3 maja 2011

Metamorfozy!

No, ludziska.
Zapisywać się na metamorfozy pod tym postem :D
TU zapiszę listę, aby było wiadomo kto pierwszy.


  • noela26 (zgłosiła się w mojej KG)
  • happy_damian
  • DajCukierka (Sama chciała :D)
  • B.E.A.T.K.A
  • xoliwka
  • Elcias
  • Madziula88


Wróciłam w końcu do zszarzałego miasta no i mojego super szybkiego kompa. A nie... Tam kurna super wolny laptop mojego dziadka, to właściwie wina blueconnecta ery. NIE POLECAM. Zamula, i to ostro! -.-' No i pocztówka (tak jak obiecałam), na poczcie były drobne komplikacje związane z tym, że wyglądałam jak narajany Mudżyn. No i pocztówkę podpisałam z przodu, a nie z tyłu. No ale cóż :


9 komentarzy:

  1. poproszę o metamorfozę. ;3




    / wakacje z PEDO! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TEŻ CHCĘ METAMORFOZĘ BŁAHAHAHHA *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pedowakacje:D
    Ojj, Martynko co ty tam robiłaś, co?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę matamofozkę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa... Nie ważne xd
    Pedo ciągle jakieś bachory zaczepiał O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa, żebyś wiedziała, że Cię wpiszę ! :D
    Będzie wersja specjalnie FOR JU ! XD

    OdpowiedzUsuń