sobota, 7 maja 2011

Metamołfozy.

TUTAJ TUTAJ TUTAJ I JESZCZE RAZ TUTAJ jest post, do zgłaszania się do metamorfoz.
Kasiu, kochanie mam prośbę. Zrób na pasku bocznym taką listę ze zgłoszeniami do metamorfoz.

Tak więc tu jest (będzie) oficjalna lista do mudżyńskich metamorfoz. Ten kto się zgłasza niech pisze u mnie (DajCukierka), Martyny (martyna252), Kasi (xoliwka) i hm.. No właśnie jeszcze nie wiem co z Elcią. Nie wiem czy pisze u nas na stałe czy na ten tydzień.. ;d Ale narazie piszcie tylko u mnie, Martyny i Kasi.

Warunki:
- Najważniejszy warunek: trzeba mieć ciemną karnację. Jeżeli taka nie będzie, to nie robimy metamołfoz (haha, nowe słowo XD)
- Nie ma więcej warunków. Hahaha!


xoxo DajCukierka
PS: Mamy 40 obserwatorów ! *_*

8 komentarzy:

  1. Elcias pisze tydzień do 10.05 czyli jeszcze 3 dni :3 Ale 11 usunę Ją z piszących bo mnie 10 nie ma :d Okej, zrobię listę i dodam do niej zgłoszenia i bd pisać K - Kasia, M- Milena, Z- Zuza [Martyna :D] przy nicku i będziemy robić, bo Elci nie będziemy już narzucać metkami skoro tylko 3 dni już bd pisać i koniec C: 40, mniamuśnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. huhuh, tylko 3 dni i kooooniec :c Dobra, dobra Mudżynki- zgłaszajcie się!

    40! JEA! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce metamollfosie kulfa :c
    martusik_punk

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta, jesteś zapisana w kolejkę do mudżomorfoz. C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fuck Yea :D
    41 obs. ^^
    Trza mieć czrnom karnacjem? ;<
    Łeee.
    Szkoda, bo mało osób będzie ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja lecę zmienić skórę i zaraz będę mudżin :)

    41 yeach!

    OdpowiedzUsuń
  7. milenkó, weź zmień że jeszcze dodać się do obs. trzeba :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na metamorfozę i nie mogę się doczekać. ;c

    OdpowiedzUsuń