poniedziałek, 16 maja 2011

Coś..

Wiem, że to ryzyko. Ale czy chcecie żebym dodała swoje zdjęcie i opisała w miarę możliwości siebie? Bardzo długo zastanawiałam się nad tym. Jestem brzydka, ale na serio. Nie piszę tak żebyście się użalali kurna nade mną. Pomyślałam, że mogę dodać coś. Widziałam na większości blogów, że osoby ujawniają swoje prawdziwe oblicze XD
Więc decyzja należy do WAS. Nie piszcie "nie wiem" lub czegoś podobnego. Tylko proszę szczerze. Bo być może nie chcecie i wolicie bym została anonimowa. Może jest to WAM zbędne.
Pozdrawiam. :>

8 komentarzy:

  1. nie wiem :DD.
    nie noo... żartuje, możesz dodać jak chcesz. Ja bardzo bym chciała cb zobaczyć ;^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejq. Chciałabym Cię zobaczyć. (Co kryję się pod tą mudżyniastą skórą) Mvahahahaaha !!
    PS.Nikt nie jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. niezły pomysł! aż ciekawość mnie zżera :D myślę, że będzie to ciekawe, a zrazem przyciągnie więcej czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cę zobaczyć, cę zobaczyć ! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też cę. XD

    Tak w ogóle to większość dziewczyn na stardoll wstawia swoje zdjęcia na bloga czy gdzieś, podaje link do fejsbuka lub nk, pisze o sobie dane typu ulica, nr domu, ale ja właściwie tak nie robie. Nawet w ogóle żadna z moich koleżanek nie wie że mam stardoll o,O

    Ale wstaw, ja też może wstawię:d

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak, moje koleżanki też nie wiedzą, że mam stardoll.. Że jeszcze gram. Bo one kiedyś też grały. O.O

    Dobra. Musze znaleźć ładne foto xd

    OdpowiedzUsuń