piątek, 6 maja 2011

Jeee. :3

Z powodu okropnej, męczącej nas wszystkich nudy chciałam zrobić coś w Salonie Piękności moich koleżanek że tak powiem. :D Kocham was♥. To taka niby metamorfoza, tylko że bez zapisywania się, wbrew własnej woli, dla jaj i dziwnie. :D
Miłego oglądania. xd

1) martyna252

Z Martynki zrobiłam imoła. Użyłam WSZYSTKICH twoich czarnych kosmetyków i biżuterii. I jeszcze parę kilku kolorowych. Nie wiem czemu, ale bardzo dziwnie pomalowałam twoje policzki czerwonym pudrem. I do tego nierówno. Przepraszam, myszka mi się wciąż zacina;/. I jeszcze te włosy, które używają osoby, które nie mają ss. W dodatku ułożone za nisko. No ale cóż... Każdy tak nosi. :D Słitaśne oczka. I love it. Hahahahahahaha, jasne. XD Tak wiem, tego wszystkiego jest napierdzielone, ale jeżeli patrząc na ''to'' jako na ''emosa'' to chyba mi wyszło. XD Jak coś, to ja takiego stylu nie mam, broń boże. O,O Wszystko jest zrobione dla pucu.

2) xoliwka (Zrobiłam metamorfozę tutaj, nie na krytycznej.)

Z Ciebie kochanie zrobiłam p0k3m0nK@. ;D Po prostu: Źle nałożone włosy i kosmetyki; milion rÓ$hH0fFy(H rzeczy; beznadziejny makijaż; rzeczy nałożone na włosy i tak dalej. Też Cię kocham♥. Chyba nic więcej nie muszę wyjaśniać. Również, jak przy Martynie mówię, że ja nie mam takiego stylu;>. Ale $w33T.

3) Elcias

UWAGA! To nie jest ani imoł, ani pokemon! Jest to 'doll, która wygląda jak co trzecia lalka na stardoll'. Owszem, niektórzy tak się stylizują, ale powtarzam: to nie są emo, pokemony, plastiki ani nic. Popatrzcie, co trzecia, czwarta osoba na sd jest taka. Masakra. Jeżeli ktoś taki jest przepraszam, według mnie to wygląda beznadziejnie, zrozumcie moje zdanie. :D Tak więc zacznę:
ALE DŁUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGIE KOLCZYKI! :O Nierówno pomalowane policzki, eye-liner jest wszędzie, kredka prawie wszędzie, dziwny kolor włosów inny niż brwi, milion brzydkich pasemek, ohydne włosy, podobnie jak u pokemona nierówno ustawione miliony rzeczy oraz wieeeeelki makijaż oczu. Podoba się? :D Hahaha. Tu również przypomnę, że nie mam takiego stylu!

Mam nadzieje, że metamorfozy się podobają. Może się sobie podobacie, może nie. :> Drodzy czytelnicy! Nie bójcie się zgłaszać do mnie po metamorfozy. :D Tak w ogóle, to żeby nie było:
Nie miałam na celu nikogo obrazić, zarówno czytelników jak i dziewczyn.
Dziękuję :D
Jeżeli macie jakieś uwagi, to piszcie proszę w komentarzach i dodatkowo oceńcie proszę dziękuję. XD

PS: Jeżeli to wszystko przeczytaliście, to jesteście hardcorami:O
PS2: Czekam, aż Martyna252, xoliwka i Elcias zrobią coś na mnie. :DD

7 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam. ;3 To ja chcę metamorfozę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam xD
    Drugi makijaż najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mwahaha ;d piknie po prostu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 mejkap najlepszy ;3
    a Ty specjalnie pomyliłaś 'Imoł'z Gothem ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaahahahahahahaahahahaha, dzięki Kochanie :* Muahahahaha, też zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, oh, oh, oh! Jak pięknie! <3
    Zaraz zabiorę się do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne mudzynki! Poproszę metamorfozę, ahhh, ahh! I jak mogę zrobie z siebie takiego mudzynkaa (skórka) ahahhh. ^^
    p0k3m0n3K najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń