wtorek, 17 maja 2011

Mój ryj.

Witam was, teraz ja postanowiłam wstawić tu mój ohydny ryj. Nie lubię swoich zdjęć, zawsze wychodzę na nich beznadziejnie-.-' No ale cóż, jak dziewczyny (Kasia i motem może Martyna wstawi) to też ja! Ech:c



Grr, ale beznadzieja. Na sesji z Klaudią. Wiem, brzydka jestem. xd



Hihihi, ale dvpa. Na telefonie kuzynki.

Pewnie myślicie: "Ta, taka drobniutka dziewczyna trenuje siatkówkę, chodzi do klasy sportowej i w ogóle". Ta, wiem. xD A tak w ogóle to na ile lat wyglądam? Mam 15. Wszyscy mi mówią że wyglądam na jakieś 12 czy 13, hahaha, wiem, niestety-.-' Żałosne, co nie? -.-'



Tak więc: Jestem Milena, mam 15 lat. Moje hobby to siatkówka oraz fotografia. Tak szczerze bardziej pociąga mnie to drugie. Jeżeli chcecie, mogę wstawić pare moich dzieł. W prawdzie nie lansuję się nimi, ale jak chcecie to mogę wstawić:) Na stardoll nie mam żadnych przyjaciółek z 'reala'. Nie wiem w ogóle czy któraś z nich wie, że mam tam konto o.O Na stardoll najbardziej lubię:
♥Xoliwka,
♥Martyna252
♥PaulinciaxD
♥Miss_asik
♥Mwamp
♥Kamii_xD
♥Nathana7
♥Pyrokar
Mrr. xD
Takżee, teraz jem spaghetti. :D
Słucham hm.. W prawdzie to wszystkiego słucham. Najbardziej lubię:
Grubson, O.S.T.R, Peja, Tede, Jamal, MCR, Green Day, Avril Lavigne, Lady Gaga, Black Eyed Peas.
Wszystko poukładane jakoś prawie według gatunków. Wiem, mało tego, ale słucham praktycznie tylko ich, czasem tylko innych osób, ale to pojedynczych piosenek.

Brzydka jestem. XD

10 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie jest boskie! :*
    śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jesteś !! :>
    Ja jestem dopiero.. Bleee xd
    Niedługo wstawię ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Martynko-WSTAWIAJ RZESZ! XD
    O, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcia jest piękne.
    Na drugim Cie nie poznałam ;]
    Możesz wstawić swoje dzieła. Z chęcią bym je zobaczyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Na drugim Cie nie poznałam '
    Tzn wyglądasz nieco inaczej.
    Nie wiem jak to określić xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliiiiiiiczna :33

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznotka. xd ;)
    i nie wstawiaj tej etyykiety! XD
    nigdy. o.o

    OdpowiedzUsuń
  8. drugie zdjęcie jest trochę stare, stąd ta 'inność' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka brzydka? jesteś faboulus!

    OdpowiedzUsuń