poniedziałek, 16 maja 2011

Kilka [nie]ciekawych informacji c:

1. Pod tą notką możecie reklamować swoje blogi [liczę, że wszystkie mudżynki dodadzą się do obserwatorów], by wpisywali się do waszej kg, lub cokolwiek. Wymyślajcie, tylko napiszcie obok linku, o czym jest blog ;)

Ja zapraszam Was na moje blogi:
moje niekreatywne bazgroły, piszę o vampirach, czasem :d
piszę o makijażach stardollowych, również czasem C:
metamorfozy ;)

__________________________

2. Widziałam, że Martyna chcę się ujawnić [XD]. Może zrobimy "Mudżynkową Akcję" ? Tzn. Mudżynki, [my] piszący bloga, obserwatorzy i wgl. pokażemy swoje twarze? :D Wy zalinkujecie, i dodacie pod postem, my dodamy do postów oraz opisem siebie, imię, wiek zainteresowania, bla blaa..? 

Wiem, ja też się wstydzę, ale może być ciekawie. xD


_________________________

3. Ktoś jeszcze do metamorfoz? :3

9 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak !!!!!

    JUUHUU. Czekam na WASZE oblicza ;3
    Swoje niedługo też ujawnię *złowieszczy uśmiech* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A, no i blog(i) :

    metamorfozy-grozy.blogspot.com
    z nazwy już wiadomo o co cho. :>

    MagazinTheEnd.blogspot.com
    mój magazyn? xdd

    gotka-czy-emo.blogspot.com
    nie o stardoll, nie o mnie. Ale o strasznych rzeczach... No nie wiem noo. Ale fajny blog XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Magazyn, właśnie, kiedy następny numer, bo chcę pisać już coś! XD

    Więc ja reklamuję:

    stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com | stardoll-for-bitches.blogspot.com | mudzyn.blogspot.com








    BUHAHAHAHAHAH !

    OdpowiedzUsuń
  4. O FUCK ! :O
    Dobra, dobra! Wejdę XD

    A numer kolejny? o,O Nie spieszy mi się xd.
    Nie wiem kiedy ;|

    OdpowiedzUsuń
  5. szafa-beaty.blogspot.com

    mój wirtualny blog szafiarski :) co do zdjęć... to nie mogę się doczekać :D! sama też chyba wyślę wam zdj. bo właśnie robiłam sobie sesje z koleżanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, ja się zgłosiłam do metamorfozy ale chyba nie zostałam zapisana. W każdym razie zgłaszam się ;) Mój nick- Mwamp.
    Taaak, dawajcie zdjęcia, ja też mogę się pokazać ;D
    A blogi :
    http://feel-differently.blogspot.com/ - metki, takie inne :D
    http://zupelnieinnysd.blogspot.com/ - ciekawostki modowe ze stardoll
    http://modowy-kacik.blogspot.com/ - moje stylizacje i nie tylko,no czyli zobaczyć można mła twarza o.o

    OdpowiedzUsuń
  7. http://tinypic.pl/tx8tdsjel6bb
    Oto ja.
    Mam 10 lat.
    Bez skrępowani przyznam. Mam nadwagę. Lubię placki ; 3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się nie pokażę, bo jestem brzydka. :D
    No to ja zareklamuję urzeczeni.blogspot.com
    Właźcie bo uduszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zareklamuję kg, bo nikt mnie nie kocha i nie pisze.. Grr.

    OdpowiedzUsuń