środa, 4 maja 2011

Reklama by się przydała.

Mamy mało obserwatorów, oj mało. Drogie Mudżynki, reklama na jakimś sławnym blogu by się przydała. Ale niestety, to kosztuje. A Elciasek teraz nie ma stardollarów, gdyż wszystko poszło na limitowane zwierzaki (o, to już 500 sd :o) i ubranie LE. Ha, ale mam pomysł...

Mamy 36 obserwatorów, każdy ma na pewno kilka kont na stardoll, które mają powyżej 500 starpunktów. Możemy codziennie zarabiać 5 sd, a zarobione stardollary przeznaczyć na reklamę naszego kochanego bloga. Jeśli 30 osób sumiennie przez, dajmy na to, 5 dni będzie wpłacało zarobione stardollary uzyskamy 750 stardollarów! Myślę, że pomysł wam się spodoba. Stardollary wpłacać będziemy do jednej z redaktorek, np. DajCukierka., gdyż ma ss. Mnie niestety stasus ss się skończył, dlatego nie mogę przyjmować wpłat.

Co o tym sądzicie? Jak wam się podoba pomysł? Jeżeli ktoś jest chętny, proszę zadeklarować się w komentarzu. Napiszcie, ile macie kont, z których możecie wpłacać.

16 komentarzy:

  1. Ja się zgłaszam! :D Będę wpłacała na reklamę zarobione stardollary z 3 kont.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech to szlag!! Mam konto ale ono ma 234 sp. -.-' Niestety to tylko jedno moje konto, które posiadam. Mogę z obecnego płacić. Nie są mi potrzebne te dodatkowe sd. :D
    ----------
    Świetny pomysł! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko, co by tu sprzedawać..? o,O

    OdpowiedzUsuń
  4. jam niestety posiadam tylko jedno konto ;( ale postaram się coś wykombinować, aby przeznaczyć choć trochę pieniędzy na wasz zacny cel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bo w końcu mudżiny muszą się wspierać ;DD!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, jakieś niepotrzebne rzeczy, typu darmówki, brzydkie ubrania, meble itp. Coś się znajdzie, na pewno. :> A może ktoś da więcej, niż 5 sd? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie pomoge :< mam 4 konta, ale żadne (nawet główne) nie ma statusu ss :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Niqy- przecież jeśli ma się minimum 500 starpunktów można kupować w starbazarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jutro doładowuję SS za eee.. na sms. najtańszy, 11.90? W każdym razie będę miała 50% więcej i jeszcze 10% bo jest jakaś promocja ! :D
    YEAH . ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhu, Martyna a na co przeznaczysz stardollary? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyborny pomysł:3.

    Ja też dzisiaj lub jutro doładuję stardollary. Chyba. :D Obecnie posiadam 24 sd + 4 zarobione. Mam tylko konto DajCukierka, niestety. Tak więc możecie do mnie wpłacać. Fak jea. Tylko nie mam co wystawiać, chyba że darmówki. XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra, to wystaw 2 rzeczy za 5. Zaraz kupię :>

    OdpowiedzUsuń
  13. No te dodatkowe to na BLOGA oczywiście :D
    Reszta? Zobaczy się ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mogę wpłacić 8 sd na drugim koncie !! Jeah.

    OdpowiedzUsuń
  15. Yee. To zapraszam do mnie jeżeli chcecie, abym cenę podwyższyła/obniżyła to piszcie w KG. Większość wystawiłam w Interior.

    Ej a ile mamy zebrać?

    OdpowiedzUsuń
  16. W tej chwili mam 52 sd + 5 zarobię zaraz. :D A musimy zebrać około 300 :C. W tym około dwudziestu pare sd jest moje, ale ja też się dorzucam.

    OdpowiedzUsuń