wtorek, 21 czerwca 2011

*Wyniki LOTERII*

No, nadszedł czas na wyniki, o godz. wcześniej podam werdykt, ale nic nie poradzę, mam czas teraz i go wykorzystuję.
ZASADY, że tak ująć "dla jasności" :
1. Jeśli tylko jedna osoba podała numerek np. 5 i nie została wylosowana, to nie jest błąd, loterię mam na swoich, innych zasadach.
2. Jeśli nie masz choć 1 z zasad w loterii, przykro mi bardzo, ale zostajesz zlikwidowany z mojej loterii.
3. Można było podać tylko 1 numerek.


PS! JEŚLI COŚ MI SIĘ NIE ZGADZAŁO, TO OSOBIE KTÓRA DAŁA JAKIŚ NUMEREK PRZYZNAWAŁAM INNY NR !!!


Ok, teraz zdjęcie loterii. (robiłam to na szybko).

"LIKWIDACJA" OSOBY:
zuza_1999 (stardoll: 99zuzaa99) Czemu? Trzeba było dodać się do obs. mojego bloga i tego, a niestety u ciebie tego nie znalazłam, no cóż...

WYNIKI:
nr 1: Elcias (elcias)
nr 2: BRAK
nr 3 : Miss-Pieknoscii
nr 4 : BRAK
nr 5 : kasia5400
nr 6 : Madziula88
nr 7Alice2414

Sorry za nie dogodności, m.in. przestawienie numerka, ale gdyby nie to, te osoby by nic nie wygrały. Zostały jeszcze 2 prezenty: nr 2 i nr 4. KTO PIERWSZY TEN LEPSZY!!!

ps. sorka xoliwka, że trochę tą loterię zgapiłam, znaczy tylko post (podobny układ), ale pierwszy raz robię loterię na tym blogu (wgl. pierwszy raz) i nie wiedziałam jak się za to zabrać, więc sory za niedogodności... :)

JEŚLI CHCECIE NAGRODĘ POCIESZENIA CZYLI nr 2 i nr 4 ZAPRASZAM DO ZGŁOSZENIA SIĘ NA MOJE KONTO!!!

WYGRANI NIECH ZGŁOSZĄ SIĘ NA MOJE KONTO DO GODZ. 23.00 DO DZIŚ!!!
WYJĄTKOWO JUTRO, JEŚLI KTOŚ W OWYM DNIU NIE WCHODZIŁ NA STARDOLL!
JEŚLI NIE ZGŁOSICIE SIĘ W DANYM TERMINIE NAGRODA PRZEPADA!!!

Jeszcze raz sory za jakiekolwiek niedogodności, bo to moja pierwsza loteria. Miłych wakacji i dużo wyjazdów! :D

1 komentarz: