poniedziałek, 20 czerwca 2011

Metamorfoza xoliwka (zrobiona przez Anitka1999) :D

Do metamorfozy zgłosiła się xoliwka, więc proszę cię bardzo, o to ona:

Przed: nie podoba m isię ta dziura w zębach i jasny puder, nie pasuje on na ciemnej karnacji. Elementy twarzy są ok, ale ten nos i brwi nie. Fryzura też nie jest fajna. Biorąc wszystko pod uwagę ocena to 6/10 :))

Po: najpierw dodam, że zrobiłam lekki i niezbyt widoczny makijaż, no ale jest. Niebieski tusz i niebieska szminka są dość zgrane. Puder jest, ale mało. :))

Przed: szczerze? Nic mi tu nie gra, szczególnie ten kwiat na ręce, torebka i naszyjnik z sową. Ocena to 4/10 l;))

Po: nie wiem... robiłam to na szybko, bo mi się nie chciało, hłe, hłe. :c ;D

1 komentarz:

  1. Dziękuję :)
    Nie koniecznie podoba mi się zestaw, makijaż też nie szałowy, ale doceniam chęci.

    OdpowiedzUsuń