sobota, 25 czerwca 2011

KOPIARA.

SatinRihanna997 to bezczelna kopiara. Spójrzcie tylko na jej cluby "MudzynkiToMy" -nasz pomysł z Mudżynami oraz mój pomysł o jednorożcach: "JednorozecToJa" . 



I spójrzcie co napisała do mnie, w kg:

TEGO JUŻ JEST ZA WIELE, DLATEGO:

PROSZĘ WSZYSTKICH [!] O TO BY W SWOJEJ PREZENTACJI ZAMIEŚCILI NAJLEPIEJ WIELKIMI LITERAMI, JAKA NAPRAWDĘ JEST TA  DZIEWCZYNA  NAPISZCIE, ŻE TO KOPIARA I ŻEBY INNI WSTAWIALI. 

SPAMUJCIE W JEJ KG, A CO.

W KOŃCU JESTEŚMY SOLIDARNI, NO NIE? C:

SATINRIHANNA ZOSTAJE wyrzucona.

8 komentarzy:

  1. No to chyba z klubu też ją muszę wypieprzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że jesteś zdenerwowana jak my wszyscy z resztą, ale w sumie dziewczyna nie popełniła jakiegoś wielkiego przestępstwa, żeby jej od razu usuwac konto.. ;D
    Może nasz wjazd na jej księge gości da jej coś do zrozumienia i nastepnym razem nie podejmie się tak haniebnego czynu...
    matko, ale mam slownictwo xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcela, kopiowanie w internecie to też przestępstwo, wjeeesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a Kasia jaka zdenerwowana, na gg wszystkim to rozsyła D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Njee wjem ;D

    Taa haniebnego... Właśnie zastanawiam się co ja za słownictwo mam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Milenka, tylko Tobie Kocie na gadu :D
    I dobrze, to chamstwo w państwie, o!
    Spójrzcie tylko na jej kg, normalnie zwijam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Usunęła te kluby żeby ją "lubili" o.O
    Ale z niej neostarda -.-

    OdpowiedzUsuń