niedziela, 12 czerwca 2011

Mudżomorfoza kalka4785

ROBIĘ METAMORFOZĘ JEMU (Z PREZENTACJI WYCZYTAŁAM ŻE JESTEŚ CHŁOPAKIEM), PONIEWAŻ DZIEWCZYNY WCZEŚNIEJ NIE MAJĄ CIEMNEJ KARNACJI (MADZIULA88, MWAMP, IZABELINKA). PROSZE WAS O PRZYNAJMNIEJ NA JEDEN DZIEŃ ZMIENIENIE KARNACJI NA CIEMNĄ, BO NIE ZROBIĘ MUDŻOMORFOZY. DZIĘKUJĘ.

Twarz przed:

Średnio mi się podoba. Nienawidzę jak ktoś do ciemnej karnacji daje jasne usta. Brzydko to wygląda. Lubię tą fryzurkę, choć sama nigdy jej nie używam x.x Brwi są nie pod kolor włosów, ale to mało widoczne. Części twarzy również ujdą. Mogłeś się trochę bardziej postarać z tym makijażem :> Nie wiem po co te 3 pieprzyki na policzku. Ocena: 7/10

Twarz po:

Ugh, masz bardzo mało kosmetyków, ale coś udało mi się stworzyć. Jeżeli chodzi o makijaż oczu, to kombinowałam. Nakładałam dziwnie kolory: jeden, drugi, trzeci, drugi, czwarty XD. Dałam eye-liner na kąciki oczu.

Ubiór przed:

Tutaj przeciwnie, jest świetnie! Kocham ten płaszcz. Nie pasują mi jedynie buty. Ale i tak jest super *-* Ocena: 10/10

Ubiór po:

Średnio mi się podoba. Na początku chciałam coś zrobić z tą sukienką. No i tak powoli TO powstało. Myślę ze Ci się podoba. Bo mi średnio. xD

1 komentarz: