wtorek, 28 czerwca 2011

Sprawa z kopiarstwem.

Przed chwilą napisałam coś w KG SatinRihanny997.

Okej, przyznała się. Kluby usunęła. Można by jej wybaczyć, jednak na początku nie chciała się przyznać, napisała że to jakaś koleżanka czy tam siostra. Kłamała.

Napisała mi na chacie że chciała by mi coś powiedzieć. Przyznała się do winy, powiedziała że chciała zabłysnąć. Co prawda kopiarstwem nie zabłysnęła. Zapytała się mnie, czy ja jestem na nią też zła. Owszem, jestem, bo skopiowała klub nasz i xoliwki. Jednak napisałam, że nie wiem co o tym myśleć. No bo nie wiem. Na koniec powiedziała mi, że boi się zdania Kasi, że usuną jej konto.

A co wy o tym myślicie? Ja osobiście nie wiem. Skopiowała, ale usunęła i przyznała się. Ale tak czy tak skopiowała.

11 komentarzy:

  1. Ja bym się wkurwiła ;/
    (sorry za wyrażenie).
    Chcę dołączyć do listy mudżynków!
    Mogę prosić o mudżomorfozy ?

    M.MISIA123

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, ja też jestem wkurwiona. D:

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ona wiedziała -.-

    DAJCIE MI KURWA MAC SWIETY SPOKÓJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Satin nie przeklinaj .
    M.MISIA123 i dobrze, taka prawda.
    Możecie jej wybaczać cokowiek. DLA MNIE JEST SKOŃCZONA . Niech wypier.. z mojego stardollowego życia bo i tak za dużo już zamętu w nim narobiła . Chyba nie muszę mówić co myślę o takich ludziach? najpierw kopiuje, później kłamie Bezczelność.

    kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się bezczelność -.-' .
    Przy okazji , także chciałabym dołączyć do listy mudżynków .!

    PrincessShedoW

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam Kasiu że podobno jeszcze wcześniej, przed tą sprawą się kłóciłyście. Mogę wiedzieć o co ? :> ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ci powiem , dajcukierka . O to że poprostu zgapiłam od niej pomysł na spodnie -.-

    OdpowiedzUsuń