środa, 15 czerwca 2011

Metamorfoza xoliwka

No to tak. Prosiłyśmy się nawzajem na początku metamorfoz XD
I nadszedł czas NA CIEBIE Kasiu..! :D
MVAHAHAH.


(kliknij, aby powiększyć)

PRZED : Metamorfoza z wczoraj.. Teraz jesteś inaczej ubrana.. :c Trochę przesadziłaś z tymi spódniczkami.. Jednakże mi się podoba. KoLoRoWo xd 9,5/10
PO1 : Mówiłam już, że Cię nienawidzę? ♥ Masz tak zajebiste ubrania, że szczęka opada. Serio ;3 Pierwsza stylizacja jest czhhaaarna. Podobają mi się buty. No cóż. Nie ma co więcej pisać :)
PO2 : Jest jak jest. Strasznie mi się podoba ;3
PO3 : Wuuuu! ZielonoMi. Jest... BOSKO. No może oprócz tego kapelusika, ale jednak go daaałaam.. Spódnica służy jako bluzka ;d

UWIELBIAM te okulary, dlatego stylizacje są właśnie z nimi ♥


(kliknij, aby powiększyć)

Sorry, nie chciało mi się pisać już PRZED i PO, ale przed to z lewej, a po z prawej, jak zawsze ^^

PRZED : Mnie się podoba, gdy zmieniłam fryz na krótki to zobaczyłam, że makijaż nie jest zbytnio staranny, ale bardzooo ładny. 10/10
PO : NIE RÓWNOOO.. Ugrh..! :c Dobra, nie ważne. Widać co widać :)

CAŁA OCENA : 19,5/20 XD

PODOBA SIĘ? :o

1 komentarz: