niedziela, 19 czerwca 2011

martusik_punk

nie mudżyn *_*

[kliknij aby powiększyć]

Przed: Skupmy się na częściach twarzy. Nos i usta są poprawne. Brwi też zaliczę do udanych wyborów. Co do oczu, ładne, lecz ja kompletnie nie umiem ich malować! Cóż to za ubogi makijaż? Więcej szaleństwa! Białe usta świetne! Włosy, co do nich nie mogłabym się uczepić, gdyż są całkiem oryginalnie - nie nosi je dużo użytkowników stardoll.
Po: Zmieniłam fryzurę na zaplatany dookoła głowy warkocz. Pozmieniałam układ twarzy [nieco dziwacznie to wyszło, ale ciiii!], oczy pomalowałam kolorowo, neonowo i krzywo -.-. Usta miały wyjść coś w podobieństwo oczu, a wyszedł charakterystyczny dla wszystkich dzióbek. :o

  [kliknij aby powiększyć]

Przed: Delikatny, zwiewny zestaw, lekkie ozdoby i drobna doll- ZMIEŃMY TO *złowieszczy śmiech*.
Po: Neonowoźdź [orty specjalnie]! Masz nie wielką, lecz ciekawą szafę, co pozwala na ułożenie jakiś konkretnych stylizacji. Nie rozpiszę się tu, powiem tylko, że podoba mi się przemiana wykonana przeze mnie.

Kaśka

2 komentarze: