poniedziałek, 20 czerwca 2011

Kolejna LOTERIA !!!

PROSZĘ DOKŁADNIE WSZYSTKO PRZECZYTAĆ, ZANIM WEŹMIE SIĘ UDZIAŁ!!! 
Cześć. W środę kończę pisać i wcale się nie smucę, może i nawet lepiej... do rzeczy. Organizuję taką pożegnalną loterię ubrań. Żeby wziąć udział trzeba być obserwatorem mojego bloga metamorfozy-by-anita.blogspot.com i tego.


Do wygrania są ciuchy, więc zapraszam do brania udziału. ;))
O to i one:
*Kliknij obrazek by powiększyć*

ZASADY / PRZECZYTAĆ !!!
1. MUSISZ BYĆ OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA METAMORFOZY-BY-ANITA.BLOGSPOT.COM, BO JA ORGANIZUJĘ LOTERIĘ. 
2. MUSISZ BYĆ OBSERWATOREM TEGO BLOGA!!!
3. TRZEBA WYBRAĆ NUMEREK UBRANIA, NAPISAĆ GO I SWÓJ STARDOLLOWY NICK!
4. MACIE CZAS DO JUTRA RANA NA ZGŁOSZENIA, ALE RADZĘ TERAZ!!! 
5. WYNIKI W ŚRODĘ!!!

OBSERWUJ ; metamorfozy-by-anita.blogspot.com : powód? Ja organizuję loterię, dlatego coś mi się należy. ;D :D


przypominam, że wyniki będą w środę. !!! JUTRO!!! Wtorek!!!
będę wszystko sprawdzać, wszystkie warunki, więc proszę bardzo się dostosować kochani. !!!


MACIE JESZCZE CZAS NA ZGŁOSZENIA DO WTORKU (21.06.11R) DO GODZ. 17 !!! 
WYNIKI TROCHĘ PÓŹNIEJ, ZOBACZYMY. 
PS. JEŚLI BĘDZIE PO GODZ 17, A WYNIKÓW JESZCZE NIE BĘDZIE MOŻNA SIĘ JESZCZE ZGŁOSIĆ !!!
żeby loteria ruszyła, musi być minimalnie 7 osób !!!

9 komentarzy: