wtorek, 19 lipca 2011

Reklama

Właśnie napisałam tą reklamę i chce się pochwalić wam pierwszym. :D Natalio, dziękujemy Ci bardzo za jej zasponsorowanie:3. Reklama, którą wysyłasz, to ta która tutaj jest. :D


__________________________________________________


Witamy, witamy, witamy wszystkich czytelników bloga stardoll-i-my. Chciałybyśmy zaprosić was wszystkich (a szczególnie mudżynków:3) na naszego bloga dla osób z piękną, ciemną karnacją mudzyn.blogspot.com. Na blogu robimy metamorfozy, piszemy posty o mudżynkach itp. Co jakiś czas organizowane są konkursy z nagrodami, lecz mało osób bierze w nich udział, dlatego prosimy, żebyście zapisywali się do obserwatorów, zgłaszali się do metamorfoz i co jakiś czas w ogóle zaglądali na naszego bloga :) Nie, nie jesteśmy rasistkami wyśmiewającymi się z ciemnoskórych, MY ICH KOCHAMY!♥ Nie został założony tylko blog, ale też klub o nazwie "mudzyn".

Z góry dziękujemy za zapisanie się do klubu i do obserwatorów. :)

Pozdrawiamy, Natalka, Kasia, Martyna i Milena. :)


________________________________________________________________

Szczerze mówiąc trudno się pisze reklamy o.O Kurcze, weźcie to jakoś przeróbcie bo mi nie wyszło x.x

MAM POMYSŁ! Mamy przecież niecałe 100 obserwatórów. Dziewczyny, może zróbmy loterię jak będzie ich powiedzmy 150 i dopiszmy to do reklamy! Natalio, Katarzyno, Martyno, co o tym myślicie? XD

3 komentarze:

  1. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do reklamy. A pomysł z loterią super ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie mam zastrzeżeń co do reklamy .

    OdpowiedzUsuń