niedziela, 17 lipca 2011

:O!

Przed chwilą Nicki_Parciak napisała mi, że chciałaby wykupić reklamę dla mudżynków na blogu Gabisi :O. Natalia ma dobre serce. Ale nie wiem czy mudżynki się zgadzają na rozpowszechnianie dobrej nowiny o nas na znanych blogach. Troche głupio tak, ponieważ chce ona zasponosorować caaaaaaaałąąąąąąąąąą reklamę! :O


Jeżeli się zgodzimy, to wypadało by ją jakoś wynagrodzić. Ja jestem za tym, by mogła z nami pisać bloga albo na jakiś czas, albo na całe istnienie mudżynków, w końcu to przecież dobra osoba, która chce nam zasponsorować reklamę! :o


Mudżynki, które nie wyjechały na wakacje, co o tym myślicie?

6 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że to dobry pomysł ; )) .
    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro chce... hm, najs. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z mojej strony byłoby wskazane aby Natalia pisała z nami 4 miesiące. Jest to dosyć długo moim zdaniem, a Natalia jest wygadana w uj [wiadomo, nie? :D] i będzie pisać dużo pozytywnych wpisów, jeżeli po tym okresie czasu nadal będzie pisać , nie złamie się i nie zapomni o blogu [BIADA!] nadal będzie z Nami *_*

    OdpowiedzUsuń