poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Hej Mudzinki :*

Hejoł wszystkim Mudżynkom. 
Właśnie wróciłam od mojej Babci [Mudżynka z krwi i kości, pozdrowienia Babciu :*] i czas dodać kolejny Mudżyński wpis.

Tym razem jest o moim koledze, zwie się Codredżyn i jest z Afryki. Jest zainteresowany wstąpieniem do naszego Mudżyńskiego świata, w końcu jest Mudżynem. Musimy rozpatrzeć jego prośbę, oto jego CV:

Deń Dobry!
Imę e nasewisko: Codredżyn Maruke [Wy mi mówić CODRE]
Wjek: pomiędży piętnastym a csydziestym rokiem zycia. [sam nie wiem]
Zainterere:  kłopanie dołów w piasku, toniec kleponiec, uprawa buraków
Wykształceńe: wyższe z niższym razem było
Poprzednie prace: Codredżyn robić na drutach swetry do Ha'eMu, Codre robić za reklamę samoopalacza, Jam być jeźcem konnym w Łesternach.
Dodatkowe: Ja być otwarty, miły i kól. CODRE BYĆ MUDŻYN !
Moje zdjęcie, ja na nim być:
POZDRAWIAM WSZYSTKICH [polaków xd] MUDŻYNÓW :* 

CodreDżyn Maruke, z poważaniem oczywiście ja być.
I co o tym sądzicie?
Ja myślę, że powinniśmy dać mu szansę.
Co o tym myślicie?
Piszcie w komentarzach o zacne Mudżynki :*

4 komentarze:

  1. Mudzin dobry Codre być. ;3 Kól! Przyjmujemy goo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby również pozostałe grono Mudżynków się zgodziło :3

    OdpowiedzUsuń
  3. CODRE Mudżyn powinien przyjęty być! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mudżyn być fajny ;p. My chcieć mudżyna

    OdpowiedzUsuń